213 Förord

mitthemligalivsomeskort

Den här bloggen handlar om mig Emma, jag är tjugoårsåldern och bor i Stockholm. Jag är en vanlig tjej och om du skulle träffa mig skulle du förmodligen uppfatta mig som vilken Stockholmstjej som helst. Man skulle kunna säga att jag är en vanlig tjej som har haft ett ovanligt arbete och för mig har det inte varit mer märkvärdigt än så.

Jag har arbetat med att sälja sexuella tjänster, något jag själv valde och trivdes med.
Då uppstår ofta frågan, hur hamnade jag här? Många tror inte att det är möjligt att frivilligt göra ett sådant val och framförallt inte att trivas med jobbet. Alla har vi förutfattade meningar och det är lätt att fördöma. Därför ber jag dig att lägga dina fördomar åt sidan, ta på dig nya objektiva glasögon och försöka se det som jag kommer att berätta för dig med nya ögon. Jag begär inte att…

View original post 569 fler ord

Det här inlägget postades i Politik, Rebloggad och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

